NO coklat???NO cheese?? aduHH..


"awak ad bad migrain ni...,fikir masalah ap ni.."
ish dctr ni.....
masalah umat ad ar kot...
em,patut ar kepala ana ni sakit amat2...
ye ar..mane takk tnsion...tbe naik darjah4 ad subjek sains plak..
ana ni bkan dak pnadai..
tu yg wayar otaj jd berbelit tu kot...
"awak kene elakkan makan cokelat..cheese.."
Allah...payah tu...tu la yg pling ana suke tau tak!!!!
"kalu tak migrain awak tak hilang..."
aduh...bleh ke ana pantang ni.....??

i try...
step by step...
mule2 je....
mata ni tak tahan dah...tgk'khazanah2' tu duk dlm petu ais takde spe yg mkn ponn...
ap lg...
makan senyap2 ar....

msuk smakl...
dah tak sedar diri ad migrain..
segla ckelat yang ana nampak,,,ana balun je...huhuhu...
sakit?ana tanggung sendiri.....
Masya Allah ,ni kire bwak diri kpd kebinasaan ke???terpikir gak kadg2...
mybe slagi ana bleh lg berjln..diri...wat ibdah mcm biase...
ok kot....

time bfday je...
rmai le yg bg ckelat....:)
dah tu yg ana minat....
org dah bg kat kite kan...
ngap je la le.....
nikmatnya...subhanallah....:)

tbe2 form 1 kne pkai spec plak....
hahaha...mcm org tua je...
tu la kesan drpd migrain....
tak pasal2 ad benda yang menumpang kat batang hidung ni....huhuhu..
rimas gak arr....
tapi dah syg kat mate ciptaan Allah ni...kene jaga...
mata mmg kene jaga...(jaga pandangan...)

CHEESE????
makan je....
dah adik ana pun hantu cheese...
tumpang dua kaki ar....

tapi ble dah sakit sampai gear 4...
ana stop dalam sebulan...

tido pun kene cukup...pling lewar dctr katw,pkul 12...
tapi ble dah kat hstel faham2 je la....
time form1,2 je...poyo tido awl..
jadi,pgwas,pmr lagi....agak lewat ar tdony.....
nasib ana ni bukan jenis sembang2 mlm2..
n bukan spesis suka stay up utuk stdy..
bg ana, stay up pagi lg comel...(^_^)..(kalu tercampak kat ati tu nak thjud...lagi cun...)

tapi bnyk kali gak ana sakit teramat...
smapai tak bleh bukak mate..
ad one day tu..
sampai nampak urat2....Masya Allah..sakit ...
betol ar ana ni banyk pkir...
fkir masalah iman..hati...yg selalu down...
masalah umat....
famly lg....
peribadi???huhuhu..
yg ana susah nak bentu ble fkir kkurangan diri ana yg sush nak dibaiki...
tapi insya Allah...
selagi hati ni terus bersandar pdNya...
akan ad jalannya...
doakan ana.....

lpas ni kalu ternampak cokelat,ingt ana k...hehehe

from heart to heart

No comments:

Post a Comment