Its all in ur mind dear...=)



In the name of Allah...
Alhamdulillah...
Selawat dan salam atas junjungan kita Nabi Muhammad...

(di pagi2 buta.....) Ana mmg rase agk down sjak akhir2 ni.. tah np.. mybe dh lme sgt tinggalkan TAMAN ISLAM TERCINTA kut...(SMKAKL)..eh? mane2 pun kite kne jg gak iman n hati ni..smlm ad sorang sahabat ana(saffana..hihi dye suke tak?) sempat berYM ngn ana...yela ana dah smggu kot tak bg kbr berita..n mcm biase kami mtk didoakan agr iman hati ni comey slalu..:) n sahabat tu ingtkan,"bukanny name qalb kalu tak berbolak blik la..." yeah..:) sbnrny ana ngadu kat dye..ana mcm dh termngarut kat blog ni..(maklumla dye lbih pro) hihi..tkut tersasar niat sbnr..(Allah...forgive me..sob..sob..)

smlm jugak hati ni terketuk...(huh! padan muke..but still syukur..tu hidayah tu)
Alhamdulillah..em mama msg2 smlm pasal benkel cuti sek nnti..tbe2 mama ckp,"u sound unhappy..cheer up gurl..be happy! stop worrying so much!.." em..tau2 je..mmg ana tak ptut fkir mcm2 skang..kene fokus nak SIHAT je..:)

and..ana tak tau mane yek diri yang dulu...hmm..kene lagi ngn mama,"Its all in ur mind syg..u must be strong gurl.." huhu...ye! mmg ad...syukur ssgt Allah jadikan mama wasilah wat pembasuhan hati ini....=) sumeny dari Allah yang pastiny...!

so...konklusiny wahai hati n iman...keep trying!!!!
from heart to heart

No comments:

Post a Comment