BANGGA dgn MEREKA !



Bismillah walhamdulillah :)

23 mac 2010..
fariha yg rse berdebar..heee~ poyo je..bukan dye yg amik result pun..
tp seyes,smpai mimpi2 kwn2 naik pntas mlm tu..
tahap rindu dan syg pada mereka tak tecapai dek akalny ! [kay,sy hentam je ayt ni..tah betol tah tdak :p]

dh pasang niat dh,kejap je leh tahan duk dlm kelas..tak sbr2 nk jumpe mereka :)
nseb la ckgu2 pun tak msok..ikutkan byk keje nk wt..tp..sy rindu mereka n nk raikan mereka la..^^
Alhamdulillah..nmpk la wajah2 yg saya rindui ! aisya,saff,ain,nailah,aimi,ayu,raihana,zaf,teha,wani,nalut,nabila huda,nani,qid,amal,amma,farhana n rmai lagi !
"Wah! korang dh makin dewasa ! " tu yg terkeluar dr mulut fariha tyme first jumpe mereka..
dlm hati terus berdoa..moga iman kami terus comel belaka n ukhwah kami hingga ke syurga..aku syg mereka ya Allah ! redhakan hati kami ap pun ketentuanMu utk result yg akan diumumkan nanti..amin~

dh ad yg mule bisik kat fariha yg takut,sedih,tak tau ap jdi ngn result..huh ! mcm mana la saya nnti ye ?
takpe2,Allah nilai usaha korang :) ap pun result nanti, tu yg terbaik dr Allah tuk kwn2 saya ni ! SPM bukan segalanya kay..^^

ble dh dimumukan semua,mmg ad yg syukur,tak sngka n sedih kecewa..tapi fariha tetap sgt2 bangga dgn kejayan mereka semua ! meraka dah membawa nama Islam dan meninggikan nama seorang pelajar yg ditarbiah ! Alhamdulillah :) ada rasa suntikan semangat tuk diri ni yg akan berjuang dlm spm 2011 pula ^^

tidak lupa dengan kejayaan kwn2 lme saya..yg sme2 sek rndah dulu..boleh tahan korang nih..sumeny gempak2 belaka ! tahniah kay ! :)

pada sahabat kesayangan fariha,nuraisya zailan tercinta ! mabruk ! tahniah ! congrt ! saya bangga sgt ad sahabat mcm awk..dari dulu awk buktikan yg awk mmg boleh berjaya :) ap2 pun cabaran dan dugaan tu tak jadi halangan tuk awk jadi yg terbaik ^_^ doakan kte kay..
syg aisya 

from heart to heart

No comments:

Post a Comment