haTi mau Nges

Bismillah..

Allah..:'( mmg tgh sedaya upaya nk trus sbr n kuatkan hati ni..bantulah aku yg srba kkurangn n yg byk sgt dosa ni..dosa2 yg dh mcm gunung yg nk himpap aku ni...:(

ye,mmg sakit ni dr Allah..tp fariha kne gak lwn n kuat..tp knp tiap kali nk lwn np tak boleh? Masya Allah..begitu comey Kau aturkan dugaan ni buatku yg lmh ni..mmg Allah nk bg fariha brtmbh kuat kot..

Dlm2 cnditom mcm ni mmg hati ni tru harap pada Allah..dan...sokongan dr pihak2 yg brkenaan..trmasuk la pihak sek :( Allah...ckup2 la last year..takkan dis year sek nk gak wt mcm, ni kat fariha..ingt dh bolah fhm..mmg ujian sgt..ad sorang guru ni an anta msg kat fb..sdih sgt bce..trkejut pun ad.. ap ni :'(..tp guru ni dye hnya mnyampaikan aje..Allah,help me~

skongan dr ummi n adik Alhamdulillah...
dr sahabat2 Alhamdulillah..moga Allah syg mereka2 ni lbih dr fariha syg diri ni sndiri..Ameen..

fariha tak boleh mcm ni. wat mse bi tak nk dh nges2 sgt..trus nk kuat n harap padaNya..Allah yg sgt2 memahami segalaNya dan yg tak prnah wat hambaNya kecewe..kene yakin n yakin!SABARLAH DUHAI HATI YG BERGELAR HAMBA ALLAH..

Allah tu Maha segalanya fariha..insya Allah ad prtlgn driNya..
ok skang senyum..^_^

from heart to heart

No comments:

Post a Comment